maandag 19 november 2012

Eindelijk

Zo, dat is een hele tijd geleden! Ben bijna verleerd om in dit blog te werken. Tja, soms is er een tijdje geen inspiratie en dan is het beter even rust te nemen en hele andere dingen te gaan doen. Zoals een fietstocht van 1250 km door Zwitserland en Italië. Maar daarna had ik helemaal geen zin meer! Wat is dat heerlijk, verstand op nul en fietsen maar. Niet alleen voorwaarts maar vooral ook veel òpwaarts. En dan gelukkig ook weer naar beneden, maar dat is helaas zo weer voorbij.
Nu begint de inspiratie weer terug te komen en heb ik er weer zin in. De tunnel schiet intussen aardig op en omdat ik door computerprobelemen al mijn foto's kwijt ben, is mijn werkwijze ook wat anders geworden. Meer met beelden die in het hoofd zitten dan de ruggesteun van de foto's gebruiken. Misschien niet eens zo'n gek idee.

De bouwput die vanaf juli op mijn ezel stond is nu klaar.

Stempels Europaplein, olie op karton, 50 x 70 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten